Kuka on tehnyt reliefit Martti Haavion ja Aale Tynni-Haavion haudalle Hietaniemen haustausmaalla? Hauta on ilmeisesti niin uusi, että tietoa ei ole Voitto…

Kysytty

Kuka on tehnyt reliefit Martti Haavion ja Aale Tynni-Haavion haudalle Hietaniemen haustausmaalla? Hauta on ilmeisesti niin uusi, että tietoa ei ole Voitto Viron Vanha hautausmaa kirjassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Martti Haavion reliefin on tehnyt kuvanveistäjä Väinö Aaltonen ja Aale Tynnin reliefin tekijä on kuvanveistäjä Eila Hiltunen.