Kuka on suomentanut Bengt Alhforsin laulun Har du visor, min vän? Laulun suomenkielinen nimi on Laula laulusi pois. Laulu alkaa sanoin "Jos on lauluja, laula…

Kysytty

Kuka on suomentanut Bengt Alhforsin laulun Har du visor, min vän? Laulun suomenkielinen nimi on Laula laulusi pois. Laulu alkaa sanoin "Jos on lauluja, laula ne pois. Nyt juuri on oikea laulujen aika..."

Vastaus

Vastattu

Laulun "Laula laulusi pois" suomenkielisen sanoituksen on tehnyt Sini Sovijärvi.

Lauluun on olemassa toinenkin suomenkielinen sanoitus: Pekka Sipilän "Älä oottamaan jää".

Lähde:

Kansalliskirjaston hakupalvelu: https://kansalliskirjasto.finna.fi/