Kuka on säveltänyt musiikit sarjaan Sorjonen?

Kysytty

Kuka on säveltänyt musiikit sarjaan Sorjonen?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Sorjonen (engl. Bordertown) -sarjan tunnusmusiikin esittäjää on kysytty ennenkin:

Laulun esittävät Kaae & Batz ja laulun nimi on "Closer". Laulu löytyy esim. Spotifysta ja Youtubesta.

Esittäjät (Kaspar Kaae ja Brian Batz) ovat myös sarjan kaikkien originaalisävellysten säveltäjiä, kuten käy ilmi esimerkiksi täältä: https://www.silverdrum.com/kaae-batz

“Bordertown”

Season 1

MUSIC:

All original music by Kaae & Batz

“Bordertown”

Season 3

MUSIC:

All original music by Kaae & Batz