Kuka on säveltänyt James Bond -tunnusmusiikin? Onko teillä nuottia?

Kysytty

Kuka on säveltänyt James Bond -tunnusmusiikin? Onko teillä nuottia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

James Bondin tunnusmusiikin (James Bond theme) on säveltänyt Norman Monty.
Sävelmä on useammassakin nuottikokoelmassa. Tällä hetkellä paikalla esim. Helsingin pääkirjastossa Pasilassa on "Decades of film - 60's" (sisältää melodian, kosketinsoittimen, kitaran sointuotteet ja sointumerkit). "I can play
that! - film themes" näyttäisi olevan paikalla Itäkeskuksen kirjastossa (helppo
kosketinsoitinsovitus, soinnut; luokka 783.67).