Kuka on Pepperin ääni Littlest Pet Shopin suomenkielisessä versiossa?

Kysytty

Kuka on Pepperin ääni Littlest Pet Shopin suomenkielisessä versiossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En onnistunut löytämään vastausta kysymykseen MTV3- tai MTV3 Junior-nettisivuilta. Lähetin kysymyksesi Katsomo.fi-asiakaspalveluun, josta vastattiin seuraavasti:

"Valitettavasti ohjelmien taustatietoja on melko niukasti saatavana.
Little Pet Shopissa äänirooleissa olevia naisia ovat Annituuli Kasurinen, Eeva Markkinen, Katja Aakkula, Reetta Korhonen, sekä Saara Aalto."

Joku edellämainituista näyttelijöistä on naispuolisen Pepper-haisunäädän ääni. Tämän tarkempaa vastausta en osaa antaa.

Lähteet:
http://www.katsomo.fi/#!/asiakaspalvelu

7 ääntä

Kommentit

Eeva Markkinen on Pepperin suomenkielinen ääninäyttelijä.