Kuka on mahtanut kääntää suomeksi Yrjö Jyrinkosken 60-luvulla kouluissa esittämän runon Vachel Lndsay : Kongo (The Congo) Onko tästä runosta Jyrinkosken tai…

Kysytty

Kuka on mahtanut kääntää suomeksi Yrjö Jyrinkosken 60-luvulla
kouluissa esittämän runon
Vachel Lndsay : Kongo (The Congo)
Onko tästä runosta Jyrinkosken tai jonkun muun äänitallennetta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vachel Lindsayn runon Kongo on kääntänyt Ville Repo.

Runo löytyy äänilevynä ja c-kasettina: Yrjö Jyrinkosken parhaat (1966).

2 ääntä

Kommentit

Tuo runo löytyy myös You Tubesta Jyrinkosken lausumana.