Kuka on kuvittanut Arvid Lydecken satunäytelmän Tähtisilmä, jonka 1. painos ilmestyi 1918? Tarkoitan juuri tätä ensipainosta, jossa on viehättävät kuvat.

Kysytty

Hei! Kuka on kuvittanut Arvid Lydecken satunäytelmän Tähtisilmä, jonka 1. painos ilmestyi 1918? Tarkoitan juuri tätä ensipainosta, jossa on viehättävät kuvat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lydeckenin Tähtisilmän vuoden 1918 alkuperäislaitoksen kuvittaja on Hilkka Finne.