Kuka on kirjoittanut sadun isoisästä, joka pantiin syömään puukupista erilleen muusta perheestä ja mistä kertomus löytyy?

Kysytty

Kuka on kirjoittanut sadun isoisästä, joka pantiin syömään puukupista erilleen muusta perheestä ja mistä kertomus löytyy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilmeisesti kyseessä on Grimmin veljesten satu 'Vanha vaari ja pojanpoika'. Satu löytyy mm. kirjasta 'Grimmin sadut', jota voit kysellä lähimmästä kirjastosta.