Otsikko
Kuka on kirjoittanut runon, josta osa kuuluu näin: Onni on tuokio, ei luokse se jää, vain pieninä hetkinä kimmeltää. - - - Onni on Jumalan kauneutta, onni on…

Kysytty

Hei! Kuka on kirjoittanut runon, josta osa kuuluu näin:

Onni on tuokio, ei luokse se jää, vain pieninä hetkinä kimmeltää.
- - - Onni on Jumalan kauneutta, onni on Jumalan kauneutta.

Mielelläni löytäisin koko runon. Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runon on kirjoittanut Aila Saastamoinen. Se löytyy vuonna 1975 julkaistusta satukirjasta Kultaisilta vuorilta.

Saimme tämän tiedon lukijaltamme, kiitos tunnistusavusta!

0 ääntä

Kommentit

Aila Saastamoisen Kultaisilta vuorilta
-satukirjasta (v. 1975) on tuo runo.