Kuka on kirjoittanut runon "jaguaari" ja mistä runokokoelmasta löytäisimme sen??

Kysytty

Kuka on kirjoittanut runon "jaguaari" ja mistä runokokoelmasta
löytäisimme sen??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jaguaari on Elmer Diktoniuksen runo, ilmestynyt Jaguaren-nimisenä kokoelmassa Hårda sånger v. 1922. Suomennos on Viljo Kajavan tekemä ja sisältyy v. 1963 julkaistuun kokoelmaan Diktonius: Runoja.