Kuka on kirjoittanut kirjan "Mies, joka ei osannut sanoa ei"?

Kysytty

Kuka on kirjoittanut kirjan "Mies, joka ei osannut sanoa ei"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käsikirjoituksen Risto Jarvan ohjaamaan elokuvaan Mies, joka ei osannut sanoa ei (1975) ovat laatineet Jussi Kylätasku, Kullervo Kukkasjärvi ja ohjaaja itse. Se on alkuperäiskäsikirjoitus eikä siis perustu kenenkään kirjoittamaan kirjaan.

2 ääntä

Kommentit

Onkohan tarinalla mitään tekemistä sen kanssa, että 1950-luvulla valmstui Saksassa tunnetun koomikon Heinz Rühmann näyttelemä elokuva "Mies joka ei osannut sanoa ei"? Hyvin samantapainen hyväsydäminen hölmö kuin Antti Litja Jarvan elokuvassa.