Kuka muu on laulanut tuon rakkaus on lumivalkoinen biisin kuin yö? Kuulin aamulla radiossa ilmeisesti Jamppa Tuomisen version biisistä mutta biisiä ei…

Kysytty

Kuka muu on laulanut tuon rakkaus on lumivalkoinen biisin kuin yö? Kuulin aamulla radiossa ilmeisesti Jamppa Tuomisen version biisistä mutta biisiä ei tietenkään löydy mistään, ainoastaan tuo yön versio.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisradion Fono -tietokannasta löytyy seuraava tieto:

http://www.fono.fi/Dokumentti.aspx?kappale=rakkaus+on+lumivalkoinen&ID=…

Esittäjä: Kääriäinen, Jamppa (laulu, yhtye). (Jamppa Kääriäinen ja Taastaorkesteri).
Kappaleet: - Satasen laina
- Rakkaus on lumivalkoinen
Kokonaiskesto: 6 min 0 sec
Musiikkilaji: POP JA ROCK, VIIHDEMUSIIKKI
Äänitetyyppi: Äänitetiedosto
Julkaisija: AXR (Edel)
Julkaisuvuosi: 2010
Kaupallinen tunnus: AXR (Edel) EDELPR 520

Tätä Jamppa Kääriäisen äänitettä ei löydy kirjastosta.
Kappaleen ovat nauhoittaneet myös Aikamiehet ja toinen kuoro Canto Finlandia, ne löytyvät CD-levynä myös Kajaanista.