Kuka miljonääri lupasi "pelastaa" maailman nälkäänäkevät, jos joku vaan kertoo MITEN. Rahasta ei siis ole puute... Mitäköhän tälle projektille kuuluu?

Kysytty

Kuka miljonääri lupasi "pelastaa" maailman nälkäänäkevät, jos joku vaan kertoo MITEN. Rahasta ei siis ole puute... Mitäköhän tälle projektille kuuluu?

Vastaus

Vastattu

Kaksikin miljonääriä on luvannut rahaa nälkäongelman ratkaisuus. Sekä Eloin Musk että Jeff Bezos ovat tarjonneet apuaan.

Tarjous on tehty viime vuoden marraskuussa. The journai.ie

Musk on tehnyt lahjoituksen muutama viikko julistuksensa jälkeen, mutta sen kohteesta ei ole tietoa. YK kieltää saaneensa Muskilta varoja  Fortune.com

0 ääntä

Kommentit

Tyhjiä lupauksia...