Kuka mahtaa olla Valio mustikkapiimä mainoksen miesnäyttelijä?

Kysytty

Kuka mahtaa olla Valio mustikkapiimä mainoksen miesnäyttelijä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedustelin asiaa Valion kuluttajapalvelusta, koska netin kautta ei löytynyt asiasta mitään tietoa. Valiolta vastattiin valitettavasti seuraavaa: Valio Gefilus® mustikkapiimä 1 l HYLA® -mainos on toteutettu tilaustyönä Valiolle tuotantoyhtiön toimesta. Tästä syystä emme valitettavasti osaa sanoa kyseisen mainoksessa esiintyvän miesnäyttelijän henkilöllisyyttä.