Kuka lienee ollut pääurakoitsija/rakentaja nyt puretussa Joensuun poliisi- ja oikeustalossa, osoite Suvantokatu 17?

Kysytty

Kuka lienee ollut pääurakoitsija/rakentaja nyt puretussa
Joensuun poliisi- ja oikeustalossa, osoite Suvantokatu 17?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sanomalehti Karjalaisessa oli artikkeli vuoden 1982 alussa valmistuneesta Joensuun poliisi- ja oikeustalosta. Jutussa kerrotaan, että pääurakoitsijana toimi Rakennustoimisto A Puolimatka Oy.

Karjalainen 8.1.1982, s. 10.