Kuka laulaja laulaa Jula mainoksessa? Olen kuullut radiossa kerran, mutta nimi jäi kuulematta.

Kysytty

Kuka laulaja laulaa Jula mainoksessa? Olen kuullut radiossa kerran, mutta nimi jäi kuulematta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos kyseessä on tämä Youtubestakin löytyvä mainos, siinä soi taustalla Starship-yhtyeen kappale nimeltä Nothing Can Stop Us Now. Yhtyeen laulusolistit olivat tuolloin Mickey Thomas ja Grace Slick. Molemmat ovat äänessä tässä laulussa.