Kuka laulaa kappaleen , miltä se mahtaa tuntua tuo jumalan rakkaus kun ..... ?

Kysytty

Kuka laulaa kappaleen , miltä se mahtaa tuntua tuo jumalan rakkaus kun ..... ?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme onnistuneet selvittämään laulun tekijää tai esittäjää.
Tunnistaisikohan joku kysymyksen lukijoista sen? Tiedon esittäjästä voi kirjoittaa tämän vastauksen perään kommenttina.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kyseessä voisi olla Maria Hietaharjun ja Jari Kekäleen esittämä kappale Ainokainen.