Kuka kirjailija kirjoittaa samalta ajalta samanlaisista aiheista tyylillisesti samoin kuin catherine cookson?

Kysytty

hei, kuka kirjailija kirjoittaa samalta ajalta samanlaisista aiheista tyylillisesti samoin kuin catherine cookson?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Historiallisten rakkausromaanien kirjoittajista löytyy useita tarjokkaita. Löytyisiköhän kaivattu kirjailija tästä joukosta: Victoria Holt, Danielle Steel, Barbara Cartland, Georgette Heyer, Susan Howatch, Rosamunde Pilcher, Maeve Binchy, Jude Deveraux.

0 ääntä

Kommentit

Victoria Holt on kirjoittanut myös nimellä Philippa Carr.