Otsikko
Kuka esittää musiikkikappaleen tv areenan sarjassa The Sinner jaksossa 1?

Kysytty

Kuka esittää musiikkikappaleen tv areenan sarjassa The Sinner jaksossa 1?

Vastaus

Vastattu

Jos tarkoitat Yle Areenassa tällä hetkellä pyörivää kolmoskautta, sen ensimmäisessä jaksossa ei ole varsinaisia erottuvia musiikkikappaleita. Heti toisen jakson alussa autoradiosta kuuluu kuitenkin seuraava kappale:

Come to Me Now / Kevin Morby

Jos kuitenkin puhut Sinner-sarjan ensimmäisen kauden (oli myös aikaisemmin Areenassa) ensimmäisestä jaksosta, uimarantakohtauksessa kuuluva kappale pomppasi laajempaankin suosioon, ja se on tämä:

Huggin & Kissin / Big Black Delta

Voit etsiä ja kuunnella pätkiä ko. sarjan kaikkien kausien musiikista mm. seuraavalla sivustolla:

https://www.tunefind.com/show/the-sinner

Valitse ensin haluamasi kausi (1-3) yläpalkin pudotusvalikosta, jolloin pääset selaamaan kappaleita esitetty osa kerrallaan.