Kuinka voin varata lehtiä? Haluaisin varata paperiversion käsityölehdestä.

Kysytty

Hei!
Kuinka voin varata lehtiä? Haluaisin varata paperiversion käsityölehdestä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ohjeet lehtien varaamiseen löydät Helmetin perinteisen haun sivulta.

Voit valita varattavan lehden numeron vasta, kun olet antanut muut varaustiedot, esimerkiksi näin:

Etsi haluamasi lehden nimeketiedot ja napsauta joko painiketta Varaa tai painiketta Lisää koriin. Syötä omat tietosi, valitse noutokirjasto ja napsauta painiketta Jatka. Nyt näytölle ilmestyy luettelo valitsemasi lehden numeroista. Valitse haluamasi numero ja napsauta painiketta Varaa valittu lehden numero.

Voit varata useita saman lehden numeroita peräkkäin, mutta jokainen niistä täytyy valita erikseen. Varattuasi yhden numeron napsauta painiketta Palaa teoksen tietoihin ja sen jälkeen uudelleen painiketta Varaa.

https://kirjtuo1.helmet.fi/help*fin#lehtienvaraaminen