Kuinka todennäköistä on, että Donald Trump ja Vladimir Putin tapaisivat uudestaan Helsingissä? Hiljattain oli uutinen, että tapaisivat alkuvuodesta, mutta…

Kysytty

Kuinka todennäköistä on, että Donald Trump ja Vladimir Putin tapaisivat uudestaan Helsingissä? Hiljattain oli uutinen, että tapaisivat alkuvuodesta, mutta seuraavana päivänä olikin uutinen, että tapaamista ei ole suunniteltu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Presidenttien mahdollisesta toisesta tapaamisesta Suomessa on uutisoitu viime aikoina useampaan kertaan, mutta sen todennäköisyyttä emme pysty arvioimaan.