Kuinka Telkku. comin sivulta suosikeiksi merkatut ohjelmat saa tulostettua samalle sivulle? Näin olisi helppo nähdä, mitkä ohjelmat eri kanavilta aikoo katsoa…

Kysytty

Kuinka Telkku. comin sivulta suosikeiksi merkatut ohjelmat saa tulostettua samalle sivulle? Näin olisi helppo nähdä, mitkä ohjelmat eri kanavilta aikoo katsoa kyseisenä päivänä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä telkku.comin asiakaspalvelusta saatu vastaus:

Paperille ei pysty näppärästi Telkku.comista tulostamaan, mutta suosikkiohjelmat on mahdollista saada näkymään Telkun etusivulla.

- kirjaudu palveluun

- valitse Käyttäjätili-valikosta Kanavat (http://www.telkku.com/channelgroup/edit)

- etsi "Suosikkikanava" ja raahaa se hiirellä haluamaasi kanavaryhmään (esim. Peruskanavat 1)

- tallenna ja avaa Telkun etusivu -> kuluvan päivän suosikkohjelmat näkyvät muiden kanavien joukossa omalla Suosikkikanavallaan

Huom. Suosikkikanava etsii suosikkiohjelmia kaikista käyttäjän kanavaryhmistä, eli suosikkeja saattaa tietyissä tapauksissa näkyä Suosikkikanavalla kanavilta, joita et katso tai omista (esim. Canal+ ja muut maksukanavat). Turhat kanavat voi poistaa yllä mainitussa kanavaeditorissa.