Kuinka teidän sivun saa näkyviin Windows-koneen Chrome-sovelluksen työpöydälle?

Kysytty

Kuinka teidän sivun saa näkyviin Windows-koneen Chrome-sovelluksen työpöydälle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitatko siis Helmet-sivuston lisäämistä Chromen kirjanmerkkeihin? Se onnistuu, kun menet Helmetin pääsivulle, klikkaat oikeasta yläkulmasta valikkoa, valitset ”Kirjanmerkit”, ”Aseta sivu kirjanmerkiksi” ja ”Valmis”. Samalla tavalla voi lisätä jonkin muun sivun kirjanmerkkeihin, kun teet edellä mainitun ollessasi haluamallasi sivulla.