Kuinka siirrän lainaamani e kirjan bokcet bookkiin luettavaksi..kun yritin siirtää ,tulee teksti ettei ole lupaa

Kysytty

Kuinka siirrän lainaamani e kirjan bokcet bookkiin luettavaksi..kun yritin siirtää ,tulee teksti ettei ole lupaa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksestäsi ei ilmene mihin ohjelmaan olet ensin ladannut e-kirjan. Ensisijaisen tärkeää on, että sekä lukuohjelma, johon e-kirja ladataan, että lukulaite on valtuutettu samalla Adobe-tunnuksella. Mikäli saa virheilmoituksen, että ei ole lupaa siirtää, niin ohjelma ja laite on valtuutettu eri tunnuksilla tai toinen (ohjelma/laite) on valtuuttamatta.

Kaikista e-kirjapalveluista löytyy ohjeet kirjan lataamiseksi ja siirtämiseksi lukulaitteelle.