Kuinka pitkältä ajalta kuusamon kaupunginkirjastossa on koillissanomia luettavissa? mukaanlukien arkisto

Kysytty

Kuinka pitkältä ajalta kuusamon kaupunginkirjastossa on koillissanomia luettavissa? mukaanlukien arkisto

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuusamon kaupunginkirjastossa on luettavissa kaikki Koillissanomat sekä sidottuina vuosikertoina että mikrofilmeinä vuodesta 1950 nykypäivään. Painetuista lehdistä puuttuvat vuodet 1952, 1953, 1954 sekä 1956.

Lehtiä säilytetään varastossa, mutta ne ovat tilattavissa lukusalilainaksi asiakaspalvelusta.