Kuinka pitkälle te olette varanneet / tilanneet w.i.t.c.h. lehteä? viimeisimmän tietoni mukaan te olette tilanneet sitä numeroon 35 asti... oletteko tietoisia…

Kysytty

kuinka pitkälle te olette varanneet / tilanneet w.i.t.c.h. lehteä?
viimeisimmän tietoni mukaan te olette tilanneet sitä numeroon 35 asti... oletteko tietoisia tuleeko niitä enemmän / oletteko tilanneet jo numeroita yli kolmenkymmenen viiden...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

W.I.T.C.H.-lehdestä ovat tällä hetkellä tilauksessa numerot 33/2004, 34/2004 ja 35/2004. Uusia numeroita tilataan varmasti aina sitä mukaa kun kustantajalta tulee tieto, että niitä on tilattavissa. Tällä hetkellä tilauksessa ei ole sen uudempia numeroita eikä meillä ole tietoa niiden ilmestymisestä. Kajaanin kaupunginkirjaston aineistotietokanta löytyy osoitteesta http://www.kajaani.fi ja siinä näkyvät myös tilatut kirjat/lehdet.