Kuinka pitkä laina - aika on Etelä-Haagasaa olevalla ompelukoneella, muualta ei ilmeisesti saa lainattua kotiin konetta? Saako niitä korona-aikaan tulla…

Kysytty

Kuinka pitkä laina - aika on Etelä-Haagasaa olevalla ompelukoneella, muualta ei ilmeisesti saa lainattua kotiin konetta? Saako niitä korona-aikaan tulla käyttämään kirjastoon? Ei? Voisiko tuohon kehittää suljetun tilan, jonne pääsee ykis henkilö ompelemaan, vaikka onkin korona?

Vastaus

Vastattu

Kirjastojen ompelukoneita ei saa kotilainaan. Etelä-Haagan ompelukoneen tiedoissa Helmetissä oli virheellistä tietoa, pahoittelut tästä. Tieto on nyt korjattu. Rajoitettujen palvelujen aikana ei ompelukoneen käyttö kirjastossa valitettavasti ole mahdollista. Alta lisää tietoa:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Asiointi_He…