Kuinka paljon kreikkalaisia matkailijoita käy vuosittain Suomessa?

Kysytty

Kuinka paljon kreikkalaisia matkailijoita käy vuosittain Suomessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tilastokeskuksen julkaisema Matkailutilasto 2000 sisältää Majoitustilaston, jonka mukaan Kreikasta on saapunut vuonna 1999 11 656 vierasta (taulukossa Saapuneet vieraat ja yöpymiset asuinmaan mukaan vuonna 1999, s. 49). Samassa julkaisussa on sivulla 29 taulukko, jossa ilmoitetaan yöpymisien määrä asuinmaan mukaan vuosina 1992-1999.