Kuinka Pääsen katselemaan teillä olevia mikrofilmejä?mm:Netin kautta.Löytyykö sivut.Mailaa Kiitos.

Kysytty

Kuinka Pääsen katselemaan teillä olevia mikrofilmejä?mm:Netin kautta.Löytyykö sivut.Mailaa Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokkolan kaupunginkirjaston mikrofilmatut lehdet löytyvät osoitteessa: http://lib.kokkola.fi/luettelot/chydenica.asp .
Kirjastossa mikrofilmattuja lehtiä voi lukea kahdella koneella, jotka sijaitsevat kirjaston 2. kerroksessa. Neuvonnan virkailija opastaa koneiden käytössä puh. 8289561.