Kuinka pääkaupunkiseudun HELMET-järjestelmästä saa luettelon tietyn kirjaston kaikista bestseller-kirjoista - varaustilanteesta riippumatta? Olen kokeillut …

Kysytty

Kuinka pääkaupunkiseudun HELMET-järjestelmästä saa luettelon tietyn kirjaston kaikista bestseller-kirjoista - varaustilanteesta riippumatta? Olen kokeillut 'kaikkia' mahdollisia vaihtoehtoja ja käynyt jo kirjastossakin kokeilemassa virkailijan kanssa, mutta oikeita hakuparametreja ei vaan tuntunut löytyvän. (Haluaisin bongauslistan ...)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hakeminen järjestelmästä ei nykyisellään onnistu. Toisin sanoen, et voi saada jonkun määrätyn kirjaston bestseller listausta.