Kuinka monta vuotta vanhoja tilitapahtumia op:sta on mahdollista nähdä? En löytänyt nopealla haulla vastausta.

Kysytty

Kuinka monta vuotta vanhoja tilitapahtumia op:sta on mahdollista nähdä? En löytänyt nopealla haulla vastausta.

Vastaus

Vastattu

OP kertoo sivuillaan seuraavaa: "Kun olet kirjautunut op.fi-palveluun, voit hakea kerralla tiliotteen enintään 1 vuoden pituiselta jaksolta ja lyhimmillään 1 päivän pituisena." Oletteko kokeilleet kuinka vanhoja tilitapahtumia on mahdollista nähdä? Tuon ohjeen mukaisesti kannattaisi kokeilla laittaa haun alkamisen päivämäärä aina taaemmas ja taaemmas kunnes selviää mikä on pisin mahdollinen tiliotteen alkamisaika.

Pankeilla on varmaan maksullisena palveluna myös mahdollista ostaa vielä vanhempiakin tiliotteita.

OP-pankilla on myös maksullinen puhelinpalvelu käytettävissänne:

Pankkipalvelut henkilöasiakkaille

Kun soitat, varaa tunnistautumiseen OP:n käyttäjätunnus sekä Mobiiliavain tai avainlukulista.

Ma–pe 8–16
Kortit ma–pe 8–19

Puhelun hinta: pvm/mpm. Hinta koskee myös jonottamista.