Kuinka monta kirjaa Porin kaupunginkirjastosta voi lainata yhdellä käynnillä?

Kysytty

Kuinka monta kirjaa Porin kaupunginkirjastosta voi lainata yhdellä käynnillä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastonkäyttäjällä voi olla yhtä aikaa korkeintaan 150 lainausta, joista enintään 30 CD- tai LP-levyä, 10 videokasettia ja 10 CD-ROM- tai DVD-levyä.