Kuinka monta kirjaa on ilmestynyt Thomas Brezinan kirjasarjassa "Seitsemän tassua ja Penny"? Mitkä kirjat ovat ilmestyneet kirjan "Salaperäinen ihailija" …

Kysytty

Kuinka monta kirjaa on ilmestynyt Thomas Brezinan kirjasarjassa "Seitsemän tassua ja Penny"? Mitkä kirjat ovat ilmestyneet kirjan "Salaperäinen ihailija" (Pennyä sekin) jälkeen? Onko suomennettuja kirjoja vähemmän kuin niitä, joita Brezina on Pennystä oikeasti kirjoittanut? Kiitos jo etukäteen vastauksesta!

Kirjatoukka

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Thomas Brezinan kirjasarjassa Seitsemän tassua ja Penny on ilmestynyt kevääseen 2006 mennessä 18 osaa, yksi on tulossa eli yht. 19. Osien nimet ovat:
16. Salaperäinen ihailija 2004
17. Outoja sattumia 2005
18. Uusi ihastus 2005
19. Susimetsän salaisuus 2006

Brezina on kirjoittanut sarjaan 35 osaa.