Kuinka monta alkoholismista toipumista käsittelevää suomalaista elämäkertateosta on ilmestynyt 2000-luvulla?

Kysytty

Kuinka monta alkoholismista toipumista käsittelevää suomalaista elämäkertateosta on ilmestynyt 2000-luvulla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanamo-kirjastojen kokoelmista näyttäisi löytyvän 16 vuosien 2000-2018 välillä julkaistua aiheeseen liittyvää teosta. Laskin mukaan myös Kalle Lähteen kaksi teosta, jotka on luokiteltu kaunokirjallisuudeksi sekä Maritta Itäpuiston ja Ani Kellomäen teokset, jotka käsittelevät vanhempien alkoholismia lapsen näkökulmasta.