Kuinka kauan teiltä voi lainata kirjoja? Löytyykö teidän valikoimasta ruotsinkirjaa, tarkoitan sellaista yläaste-tyylistä oppikirjaa ja englanninkirjaa tarvisi…

Kysytty

Kuinka kauan teiltä voi lainata kirjoja? Löytyykö teidän valikoimasta ruotsinkirjaa, tarkoitan sellaista yläaste-tyylistä oppikirjaa ja englanninkirjaa tarvisi myös. Ja miks ei matematiikankirjaa myös.
Eli löytyykö kielikirjoja ja matemaatikan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kaupunginkirjastosta löytyy Din Tur –niminen yläastetasoinen ruotsin kielen oppikirja. Englannin kielen oppikirjoista This Way Up on yläastetasoinen. Matematiikan luokasta löytyy Kolmio : matematiikan tietokirja, joka vastaa peruskoulun 7. 8. ja 9. luokan oppimäärää. Vaikka varsinaisia yläasteen oppikirjoja kokoelmassa on vähän, englannin ja ruotsin kielen oppimateriaaleista löytyy muita sopivia - esimerkiksi How's Your English : englannin kurssi peruskoulun oppimäärän kertaukseen (Karasjoki, Seija : 2003).
Kirjojen laina-aika on 28 vuorokautta. Lainoja voi uusia maksimissaan viisi kertaa, mikäli niihin ei ole varauksia.