Kuinka kauan kaukolainapyynnöllä tehdyn aineiston toimituksessa kestää?

Kysytty

Kuinka kauan kaukolainapyynnöllä tehdyn aineiston toimituksessa kestää?

Vastaus

Vastattu

Toimituksen nopeus riippuu kaukolainaksi halutusta teoksesta. Onko niteitä vain yksi kappale, onko se tilaushetkellä lainassa vaiko hyllyssä, mistä asti varaus on tulossa.

Viiveet voivat ikävä kyllä johtua myös virheistä yhteystiedoissa. Voisit ottaa yhteyttä kaukopalveluun ja tiedustella varauksesi tilaa. https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu