Kuinka Helmet.fi sivulta löydetyn kirjan voi merkitä omalle lukulistalle myöhempää lainausta/lukemista varten? Jos tällainen ei ole nyt mahdollista, niin…

Kysytty

Kuinka Helmet.fi sivulta löydetyn kirjan voi merkitä omalle lukulistalle myöhempää lainausta/lukemista varten? Jos tällainen ei ole nyt mahdollista, niin voisitteko mahdollistaa tämän? Harmillista pitää kirjaa mahdollisesti hyvistä teoksista erillään jossain muualla (kännyssä, paperilla tms.) kuin siellä mistä kirjan sitten aikanaan voisi lainata. (

Vastaus

Vastattu

Voit tallentaa teoksia muistilistoille myöhempää lainausta varten. Tässä ohjeet muistilistalle tallentamiseen:

Kirjaudu Omiin tietoihisi. Etsi haluamasi teokset ja tallenna ne koriin. Napsauta painiketta Näytä korin sisältö. Avaa pudotusvalikko [Valitse lista], valitse sopiva vaihtoehto ja napsauta painiketta Tallenna muistilistaan. Jos valitset vaihtoehdon Luo uusi lista, anna listalle nimi ja kuvaus ja napsauta painiketta Jatka.

Voit tallentaa teoksia muistilistaan myös suoraan hakutuloslistoista. Merkitse rasti(t) sivun vasemmassa laidassa oleviin ruutuihin, valitse pudotusvalikosta haluamasi muistilista ja napsauta painiketta Tallenna muistilistaan.

Voit tarkastella muistilistojasi kirjautumalla Omiin tietoihisi ja napsauttamalla linkkiä Muistilistani. Avaa haluamasi lista napsauttamalla listan nimeä.

Jos haluat tulostaa muistilistan paperille tai lähettää sen sähköpostiisi, napsauta painiketta Lähetä / tulosta muistilista. Kirjoita sähköpostiosoitteesi sille varattuun kenttään ja napsauta Jatka, tai valitse vaihtoehto Näytölle ja käytä selaimen Tulosta-toimintoa.

Napsauttamalla painiketta Poista jo lainatut teokset voit poistaa muistilistalta ne teokset, jotka ovat jo lainaushistoriassasi.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Teokset_tal…

https://kirjtuo1.helmet.fi/help*fin#muistilistani