Kuinka äänikirjoja pääsee kuuntelemaan kun kaikissa lukee että ei vapaana.

Kysytty

Kuinka äänikirjoja pääsee kuuntelemaan kun kaikissa lukee että ei vapaana.

Vastaus

Vastattu

Äänikirjan voi varata kirjautumalla e-kirjapalveluun kirjastokortilla ja tunnusluvulla. Voit tutkia heti lainattavissa olevia äänikirjoja Ellibs-palvelussa valitsemalla yläpalkista Saatavuus --> Saatavilla heti sekä Tiedostomuoto --> Äänikirja (MP3) ja OverDrive-palvelussa yläreunasta Kokoelmat --> Nyt saatavilla. Naxos Spoken Wordin äänikirjoja voi striimata kirjautumalla palveluun kirjastokortilla.

Lisätietoja löytyy käyttöohjeista: https://vaski.finna.fi/Content/eohje

1 ääntä

Kommentit

ite törmäsin samaan ongelmaan enkä jaksanut odottaa niin löysin saman äänikirjan storytelista. Sain viel ilmaiseksi tämän tämän sivuston kokeilun avulla.