Kristityn Vastuu -lehdessä, jossakin joulukuun numerossa 1997, oli juttu homevauriotalosta ja perhetilanteesta tämä vuoksi.

Kysytty

Kristityn Vastuu -lehdessä, jossakin joulukuun numerossa 1997, oli juttu homevauriotalosta ja perhetilanteesta tämä vuoksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaisi ehkä kääntyä Kristityn vastuu lehden toimituksen puoleen ja pyytää heiltä kopio. Lehden kotisivu löytyy osoitteesta http://www.skl.fi/vastuu/ , toimituksen puhelin 09-348 822 30, sähköpostiosoite kristityn.vastuu@skl.fi.
Oulun kaupunginkirjastossa lehteä ei ole. Oulun yliopiston kirjastosta lehdet löytyvät, jos haluat käydä kopioimassa jutun siellä. Mikäli haluat lisätietoja perheistä, jotka ovat joutuneet hometalo-ongelmien kanssa kamppailemaan on olemassa kirja Hiekkanen, Maija-Liisa: Kivelän hometalo: keväästä kevääseen, 1999. Kirjan saatavuuden voit katsoa Oulun kaupunginkirjaston aineistotietokannasta http://www.ouka.fi/kirjasto/intro/index.html . Kotiliesi lehdestä 1995:2 löytyy artikkeli Vehkaoja, Helena: Hometalo teki perheenäidistä oikeustaistelijan (Heinolalaisen Rämön perheen kertomus hometalon ostajan tilanteessa).