Kouvolan kirjastoissa on lukubingo ja kirjastohaaste. Onko näitä lomakkeita mahdollista saada sähköpostiin tai muualta verkosta?

Kysytty

Hei! Kouvolan kirjastoissa on lukubingo ja kirjastohaaste. Onko näitä lomakkeita mahdollista saada sähköpostiin tai muualta verkosta?

Vastaus

Vastattu

Tällä hetkellä kummatkin kesäkisat ovat vain paperiversioina kirjastoista noudettavissa, mutta niiden siirtäminen Kyyti.finnaan on selvittelyn alla.