Kouvolan alueen kirjastoille: onko mahdollista lainata joko kirjastosta tai Kouvolan Mediamajasta pientänauhuria ja mikrofonia haastattelututkimuksen tekemistä…

Kysytty

Kouvolan alueen kirjastoille: onko mahdollista lainata joko kirjastosta tai Kouvolan Mediamajasta pientänauhuria ja mikrofonia haastattelututkimuksen tekemistä varten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mediamajassa on saatavilla tallennin ja mikki mutta varsinaista haastattelusettiä sieltä ei kyllä löydy. Mediamajan henkilökunta kuitenkin pyysi ottamaan yhteyttä Mediamajaan, jotta varmistuisi pystyvätkö he auttamaan teitä.