Otsikko
Koskakohan Kjell Westön uutuuskirja "Riikinkeltainen taivas" tulee kirjastoon ja on varattavissa?

Kysytty

Koskakohan Kjell Westön uutuuskirja "Riikinkeltainen taivas" tulee kirjastoon ja on varattavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kjell Westön uusimman kirjan on virallisesti ilmoitettu ilmestyvän elokuun puolessavälissä. Siitä voi mennä vielä hieman aikaa, ennen kuin kirja on lainattavissa. Voit tehdä varauksen teokseen jo nyt pääkaupunkiseudun Helmet-verkkokirjastossa ja jonkin verran varauksia teokseen näytti jo tulleenkin: http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2301380__Srikinkeltainen%2…