Koska tulee Suvi Anne Siimeksen kirja kirjastoon?Tekisin varauksen,kiitos!

Kysytty

Koska tulee Suvi Anne Siimeksen kirja kirjastoon?Tekisin varauksen,kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Siimeksen teos Politiikan julkisivu on jo varattavissa pääkaupunkiseudulla. Oman tunnusluvun avulla varauksen voi tehdä itse osoitteessa www.helmet.fi. Jos tunnuslukua ei ole kannattaa käydä kirjastokortin kanssa lähimmässä kirjastossa. Tällä hetkellä kirjaa on Vantaalla ja varauksia on kertynyt jo 28 kpl. Espoon ja Helsingin kappaleet tulevat kirjastoihin lähiaikoina.