Otsikko
Koska Redwallin tarun 11. osa ilmestyy suomeksi ja kauanko kestää, kunnes se on kirjastoissa... keskimäärin?

Kysytty

Koska Redwallin tarun 11. osa ilmestyy suomeksi ja kauanko kestää, kunnes se on kirjastoissa... keskimäärin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Otava on julkaissut Brian Jacquesin Redwallin taru -sarjaa suomeksi. Viimeisin 10. osa ilmestyi jo 2003. Otavan nettisivuilla ei näy tietoa uudesta suomennoksesta. Näiltä sivuilta: http://www.otava.fi/otava/kirjailijat/ulkomaiset/jacques_brian/fi_FI/ja… pääset myös lähettämään palautetta Otavalle ja voit kysyä asiaa suoraan heiltä.