Koska koulut alkavat helsingissä nyt syksyllä 2021? alkavatko ruotsinkielisetkin samana päivänä? kiitos vastauksesta.

Kysytty

koska koulut alkavat helsingissä nyt syksyllä 2021? alkavatko ruotsinkielisetkin samana päivänä? kiitos vastauksesta.

Vastaus

Vastattu

Helsingin kaupungin suomenkieliset peruskoulut ja lukiot aloittavat lukukautensa  keskiviikkona 11.8. Ruotsinkielisissä kouluissa lukukausi alkaa maanantaina 16.8. Lisää tietoa Helsingin kaupungin sivuilta:

Koulujen työ- ja loma-ajat | Helsingin kaupunki