Koska J.K. Rowlingin uusi dekkari ilmestyy suomeksi ja minkä nimisenä? Onko Gard Sveenin kirjaa Viimeinen pyhiinvaeltaja Lahden kirjastoissa?

Kysytty

Koska J.K. Rowlingin uusi dekkari ilmestyy suomeksi ja minkä nimisenä?
Onko Gard Sveenin kirjaa Viimeinen pyhiinvaeltaja Lahden kirjastoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

J.K. Rowling on kirjoittanut uuden dekkarinsa The Silkworm salanimellä Robert Galbraith. Kirja on juuri ilmestynyt englanniksi. Suomeksi kirja ilmestyy nimellä Silkkiäistoukka. Suomenkielisen version arvioitu ilmestymisaika on 25.8.2014.
Norjalaisen Gard Sveenin kirjaa Den siste pilegrimen (Viimeinen pyhiinvaeltaja) ei ole ainakaan vielä suomennettu.