Koska ilmestyy tämän vuoden Katajamäki-kirja?

Kysytty

Koska ilmestyy tämän vuoden Katajamäki-kirja?

Vastaus

Vastattu

Katajamäki-sarjaa kirjoittava Anneli Kivelä on Karistolla ja heidän kevään listoilla uutta kirjaa ei vielä ollut. Kariston syksyllä ilmestyvistä kirjoista ei vielä ole tullut listoja/esitteitä, joten kirjastolla ei ole tarkkaa tietoa tällä hetkellä.

Kariston asiakaspalvelun sähköpostiosoite on kustannusliike(at)karisto.fi jos haluat kysyä sieltä, jos heillä olisi jo tiedossa tarkka julkaisupäivä.

12 ääntä

Kommentit

Minulla on koko sarja. Mahtaako tulla vielä lisää?