Koronaan sairastuneilla todetaan usein hajuaistin häiriöitä, jolloin puhutaan yleensä hajuaistin menettämisestä. Onko tavattu sellaista hajuaistin toiminnan…

Kysytty

Koronaan sairastuneilla todetaan usein hajuaistin häiriöitä, jolloin puhutaan yleensä hajuaistin menettämisestä. Onko tavattu sellaista hajuaistin toiminnan häiriötä, jossa hajuaisti olisikin voimistunut?

Vastaus

Vastattu

Korona voi viedä hajuaistin tai jollain tapaa muuttaa sitä (esim. Ylen artikkeli). Koronan oireista saa luotettavaa tietoa THL:n sivuilta.

6 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Ei vastattu kysymykseen!