Koitin varata netistä 2 numeroa ottobre:n lehdestä. Onko siinä jokin juttu, että saa varata / lainata vain yhden lehden kerrallaan? Tuli error että teos olisi…

Kysytty

Hei!

Koitin varata netistä 2 numeroa ottobre:n lehdestä. Onko siinä jokin juttu, että saa varata / lainata vain yhden lehden kerrallaan? Tuli error että teos olisi jo varauksessa minulle, vaikkakaan se ei ole.. Varasin onnistuneesti kyseisen lehden numeron 3 / 2010 ja kun olisin varannut numeron 3 / 2011, tuli tuo error. Omissa varauksissa näkyy vain 1 varaus (tuo 3/2010 lehti).

Kiitos jo etukäteen mikäli joku kerkee vastata. :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-säännöissä (www.helmet.fi/ohjeita) sanotaan lehtien varaamisesta näin:

"Toistaiseksi voit itse varata kerrallaan vain yhden numeron kutakin lehteä. Voit pyytää kirjaston henkilökuntaa tekemään varauksia useammista saman lehden numeroista."