Koitin etsiä kirjastosta Edward Gibbonin teossarjan Rooman valtakunnan rappio ja tuho suomennettuja versioita, mutta löysin vain osat 2, ja 3. Ykkösosa on…

Kysytty

Hei, koitin etsiä kirjastosta Edward Gibbonin teossarjan Rooman valtakunnan rappio ja tuho suomennettuja versioita, mutta löysin vain osat 2, ja 3. Ykkösosa on kuulema poistettu, tai kadonnut ja sitä ei ole hankittu uudestaan. Voisiko tämän saada kaukolainana, vai pitäisikö kirjaston hankkia tämä teos uudestaan. Sarjaa on kuitenkin mahdotonta aloittaa ilman ensimmäistä osaa.

Vastaus

Vastattu

Voit tilata teoksen kaukolainana tällä lomakkeella. Kaukolainasta peritään toimitusmaksu 1 €. Lisäksi peritään lähettäjäkirjaston maksut, jotka ovat kirjastosta riippuen 0–12€. Maksuista ollaan yhteydessä asiakkaaseen ennen tilausta.